РЕГЛАМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ТА ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Регламент встановлює правила надання послуг з продажу через веб-сайт інтернет-магазину. Це документ, необхідний відповідно до ст. 13 закону від 30 травня 2014 р. про права СПОЖИВАЧА (Законодавчий вісник 2014 р., поз. 827).
ПРОДАВЦЕМ і одночасно АДМІНІСТРАТОРОМ інтернет-магазину є компанія:

Butyjana sp. z o.o.
Адреса: Rejtana 53A, 35-326
Rzeszów
NIP:8133869221
 
Контакт:
e-mail:magazyn@butyjana.com.ua
Viber:+48792666598

 

Фірма внесена до Реєстру підприємців, який веде Окружний суд в Жешуві, XII ЕКОНОМІЧНИЙ ВІДДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕЄСТРУ RZ.XII NS-REJ.KRS/17880/21/885

  • NIP: 8133869221,
  • NIP EU: PL8133869221,
  • REGON: 520386735,
  • номер KRS: 0000931170

Перед оформленням замовлення ПОКУПЕЦЬ має право узгодити з ПРОДАВЦЕМ будь-які умови договору, в тому числі внести зміни до положень наведених нижче - в межах, дозволених законодавством. Такі переговори вимагають письмової форми для їх юридичної сили. Якщо ПОКУПЕЦЬ відмовляється від можливості укласти договір шляхом індивідуальних домовленостей, застосовуються наступні положення:

А. Визначення:

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН - означає, що ДОГОВІР купівлі-продажу або надання послуги укладається в електронному вигляді, і якщо стороною договору є СПОЖИВАЧ, то він відбувається на умовах, визначених законом від 30 травня 2014 р. про права СПОЖИВАЧА (Законодавчий вісник 2014 р., поз. 827).

ПОКУПЕЦЬ - фізична особа, а також юридична особа та організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, конкретні положення якої надають правоздатність, що укладає або має намір укласти договір або ж користується іншими послугами, пропонованими через веб-сайт ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

СПОЖИВАЧ - ПОКУПЕЦЬ - фізична особа, яка укладає з ПРОДАВЦЕМ юридичну угоду, безпосередньо не пов'язану з його підприємницькою діяльністю - точне визначення - Цивільний кодекс ст.22.

ТОВАР - товар, що пропонується для продажу, або послуга, що пропонується в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ.

РЕГЛАМЕНТ - описані правила/умови ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ.

ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ - оговір купівлі-продажу ТОВАРУ, укладений дистанційно за допомогою ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ.

ЗАМОВЛЕННЯ - заява, зроблена в електронному вигляді або по телефону, про бажання укласти договір (замовлення товару або послуги).

NEWSLETTER - послуга, що надається ПРОДАВЦЕМ в електронному вигляді, яка полягає у відправленні комерційної та рекламної інформації зацікавленим особам на адресу електронної пошти, надану відповідною особою.

B. Загальні положення.

  • Сфера діяльності - продаж спортивного взуття, одягу та аксесуарів через веб-сайт з відправкою до України та за кордон.
  • ПРОДАВЕЦЬ дотримується Європейського кодексу ведення електронної комерції. Нижче наведено посилання на польську версію Кодексу: http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html.
  • ПОКУПЕЦЬ - зобов'язаний вводити в систему дані, які є фактично правильними, відповідають закону і нормам моралі. Надані дані не можуть порушувати особистих прав або майнових прав третіх осіб.
  • ПРОДАВЕЦЬ виставляє рахунок-фактуру з ПДВ на кожну транзакцію. ПДВ для експортованих товарів має нульову ставку.
  • Комерційна інформація - прайс-листи, описи, оголошення та інша інформація про Товари, розміщені на сайті ПРОДАВЦЯ, є пропозицією укласти договір, як це передбачено статтею 71 Цивільного кодексу.

C. Замовлення.

  • ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН виконує замовлення з доставкою до України та інших країн світу. У випадку замовлень з-за кордону - умови відправки, зокрема, вартість і час доставки узгоджуються індивідуально.
  • Перед оформленням замовлення ПОКУПЕЦЬ повинен ознайомитися з цими ПРАВИЛАМИ. Факт ознайомлення та прийняття всіх умов цих ПРАВИЛ підтверджує відкрито під час реєстрації в системі та перед остаточним оформленням замовлення. Без такого підтвердження замовлення не буде прийнято.
  • Електронне замовлення можна оформити цілодобово: щодня, 7 днів на тиждень.
  • Замовлення у телефонному режимі можна зробити за номером телефону, вказаним у розділі КОНТАКТи. У випадку дистанційного договору, укладеного по телефону, ПРОДАВЕЦЬ надсилає підтвердження змісту запропонованого договору ПОКУПЦЕВІ, записаного на папері або іншому довготривалому носії. Для того, щоб договір був дійсним, ПОКУПЕЦЬ складає заяву про прийняття умов та укладення договору - заява є дійсною, якщо вона записана на папері або на іншому постійному носії і містить підпис ПОКУПЦЯ, після отримання умов договору від ПРОДАВЦЯ.
  • Реалізація замовлення (підготовка/формування та відправка ТОВАРІВ) ПРОДАВЦЕМ відбувається:
                     - після підтвердження замовлення (надсилається на електронну пошту ПОКУПЦЯ) - якщо була обрана оплата при отриманні (накладений платіж);
                     - для оплати карткою - з моменту отримання позитивної транзакції.
  • Термін реалізації замовлень на товари, що є в наявності на складі - не більше 3 робочих днів, рахуючи від дати, визначеної в попередньому пункті. У більшості випадків замовлення реалізуються і надіслаються зі складу протягом 24 годин. У випадку товарів, що пропонуються на замовлення, термін реалізації буде вказано під час оформлення замовлення.

D. Ціни.

  • Ціни на товари, вказані в каталозі магазину, вказані в українській валюті і є цінами-брутто (включаючи передбачені законом податки, в т.ч. ПДВ - ПДВ для експортованих товарів має нульову ставку).
  • Вказані ціни не включають у себе вартість доставки.
  • Кінцевою ціною для ПОКУПЦЯ є ціна, актуальна на момент оформлення замовлення.

E. Способи оплати:

• накладеним платежем - оплата здійснюється при отриманні товару;

• 100% оплата через платіжну систему on-line PayU - Адміністратором системи є PayU S.A. з місцеперебування у Познані (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), внесена до реєстру підприємців, що ведеться Окружним судом Познані - Нове Місто та Вільда, 8-й Комерційний відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000274399, з акціонерним капіталом 4. 000.000 злотих, з повністю сплаченим статутним капіталом, що має податковий ідентифікаційний номер NIP: 7792308495 та статистичний номер REGON: 300523444. Платіжна система приймає платежі за допомогою платіжних карток - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic та Maestro;

• ПРОДАВЕЦЬ має право обмежити доступні способи оплати, в тому числі вимагати повної або часткової передоплати.

F. Відправлення товару.

Витрати за доставку несе ПОКУПЕЦЬ, якщо в описі товарної пропозиції не вказано інше.
ПОКУПЕЦЬ отримує інформацію про вартість доставки під час заповнення форми для оформлення замовлення, обирає спосіб і погоджується з вартістю доставки під час оформлення ЗАМОВЛЕННЯ.
У разі доставки за кордон вартість доставки та дата доставки визначаються індивідуально.
Придбані товари відправляються поштою або кур'єрськими службами.
Якщо клієнт вибрав варіант доставки товару з опцією оплати " накладений платіж" - клієнт зобов'язаний самостійно забрати посилку із замовленими товарами. Якщо ПОКУПЕЦЬ з будь-якої причини не забере відправлення, ПРОДАВЕЦЬ має право відмовитися від виконання договору в день отримання повернення неотриманого відправлення.

G. Рекламації (гарантія) та розірвання договору (повернення) у правовідносинах з КЛІЄНТАМИ, які не є СПОЖИВАЧАМИ (стосується підприємців).

Цей пункт Умови застосовується тільки у взаєморозрахунках з ПОКУПЦЯМИ, які не є СПОЖИВАЧАМИ.

  • Гарантійні зобов'язання закінчуються через 24 місяці від дати отримання ТОВАРУ.
  • ПОКУПЕЦЬ має право вибрати спосіб доставки - в тому числі надіслати замовленого ним перевізника, який забере ТОВАР від його імені.
  • Якщо доставка товару має бути здійснення ПРОДАВЦЕМ, то він вважається доставленим, одразу після того, як ПРОДАВЕЦЬ доручив його перевізнику, який займається перевезенням цього товару, з метою доставки товару до місця призначення.
  • З моменту передачі проданого товару до ПОКУПЦЯ переходять усі пов'язані з ним ризики та витрати, а також ризик випадкової втрати або пошкодження товару.
  • При отриманні посилки із замовленою продукцією, ЗАМОВНИК зобов'язаний оглянути посилку в терміни і в спосіб, звичайний для відправлень такого типу. Якщо ЗАМОВНИК виявить, що втрата або пошкодження товару сталася під час транспортування, ЗАМОВНИК зобов'язаний виконати всі дії, необхідні для установлення відповідальності перевізника. Якщо ПОКУПЕЦЬ не оглянув товар і відразу ж не повідомив ПРОДАВЦЯ про виявлений дефект або, якщо дефект був виявлений пізніше, якщо ПОКУПЕЦЬ не повідомив ПРОДАВЦЯ відразу ж після виявлення дефекту, ПОКУПЕЦЬ втрачає свої права на передбачену законодавством гарантію.
  • Відповідальність ПРОДАВЦЯ, незалежно від її правової основи, обмежується - як за окремою рекламацією, так і за всіма рекламаціями в цілому - сумою сплаченої ціни та витратами на доставку відповідно до укладеного договору. ПРОДАВЕЦЬ несе відповідальність лише за характерну шкоду, передбачувану на момент укладення договору, і не несе відповідальності за можливу упущену вигоду ПОКУПЦЯ.
  • Якщо немає випадків гарантійної відповідальності ПРОДАВЦЯ, ПОКУПЕЦЬ має можливість на повернення ТОВАРУ тільки за згодою ПРОДАВЦЯ, за рахунок ПОКУПЦЯ, якщо ТОВАР не використовувався, має усі бірки та має фабричне опакування. 
  • Якщо продана річ має недоліки, ПОКУПЕЦЬ може відмовитися від договору або вимагати зниження ціни. Однак ПОКУПЕЦЬ не може відмовитися від договору, якщо продавець замінить дефектну річ на бездефектну або ж усуне недоліки. Це правило не застосовується, якщо річ вже була замінена продавцем або відремонтована, за винятком випадків, коли дефекти не є несуттєвими.
  • ПРОДАВЕЦЬ інформує, що у випадку ТОВАРІВ, на які також поширюється гарантія, права покупця і обов'язки гаранта з цього приводу визначаються і повинні здійснюватися відповідно до умов, що містяться в ГАРАНТІЙНОМУ ТАЛОНІ. ГАРАНТІЯ, що надається на проданий ТОВАР, є додатковим правом і не виключає, не обмежує і не призупиняє прав Покупця, що виникають з положень про гарантію на дефект проданої речі.
  • ПРОДАВЕЦЬ не приймає посилки, відправлені назад післяплатою.
  • Будь-які конфлікти, що виникають між ПРОДАВЦЕМ/ПОСЛУГАМИ та КЛІЄНТОМ, підлягають розгляду в суді, юрисдикція якого поширюється на місцезнаходження ПРОДАВЦЯ.
  • Положення, що стосуються правил гарантії на дефекти і гарантії якості - не згадані вище - в договорах з підприємцями приймаються безпосередньо в тексті, прийнятого в Цивільному кодексі ст.556-581.

H. Право на відмову від замовлення (ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ) у випадку дистанційної купівлі-продажу за участю СПОЖИВАЧА.

  • Відповідно до ст. 27 Закону про права споживача (Законодавчий вісник 2014 р., поз. 827), СПОЖИВАЧ, який уклав "дистанційний договір", має право відмовитися від договору без пояснення причин протягом 14 календарних днів від дня отримання ТОВАРУ. У разі відмови від договору, СПОЖИВАЧ має право на відшкодування понесених витрат. Термін вважається дотриманим, якщо заява про відмову від договору буде представлена ПРОДАВЦЮ протягом цього терміну. Заява, надіслана в електронному вигляді, також є дійсною - ви можете скористатися готовим бланком. У разі подання заяви в електронному вигляді, ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний надіслати СПОЖИВАЧЕВІ підтвердження про отримання заяви про відмову від договору.
  • Після відправлення заяви СПОЖИВАЧ зобов'язаний протягом 14 календарних днів (рахуючи від дати відправлення заяви про відмову від товару) повернути ТОВАР на адресу вказану в заяві від ПРОДАВЦЯ, якщо ПРОДАВЕЦЬ не запропонував забрати ТОВАР самостійно. Дотримання терміну визначається датою поштового/кур'єрського відправлення.
  • СПОЖИВАЧ несе відповідальність за зменшення вартості товару внаслідок використання його іншим способом, ніж це було встановлено властивостями, характеристикою і функціонуванням товару.
  • ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний протягом 14 календарних днів від моменту отримання товару на складі у Польщі відшкодувати здійснені СПОЖИВАЧЕМ платежі.
  • ПРОДАВЕЦЬ повертає платіж тим самим способом оплати, який використовував СПОЖИВАЧ, якщо тільки СПОЖИВАЧ прямо не погодився на інший спосіб повернення, який не спричиняє додаткових витрат для ПРОДАВЦЯ. У випадку, якщо оплата була здійснена платіжною карткою, ПРОДАВЕЦЬ здійснює повернення коштів на банківський рахунок, присвоєний платіжній картці ПОКУПЦЯ.
  • Транспортні витрати на доставку товару до ПРОДАВЦЯ при поверненні товару покладаються на ПОКУПЦЯ.
  • ПРОДАВЕЦЬ не приймає відправлення, зі способом оплати доставки "післяплатою". Зворотній вантаж повинен бути належним чином захищений від пошкоджень під час транспортування.

I. Відповідальність за гарантією та рекламаційними зобов'язаннями при купівлі-продажі за участю СПОЖИВАЧА.

  • ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний відправити ТОВАР, який є предметом договору, без дефектів.
  • ПРОДАВЕЦЬ несе гарантійну відповідальність за фізичні недоліки, які існували на момент переходу відповідальності за товар до покупця або виникли внаслідок причини, властивій проданій речі на той момент - протягом 2 років
  • ПРОДАВЕЦЬ інформує, що у випадку з ТОВАРАМИ, на які також поширюється гарантія, права ПОКУПЦЯ і обов'язки гаранта з цього приводу конкретизуються і повинні виконуватися відповідно до умов, включених в ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН.
  • Надана ГАРАНТІЯ на проданий ТОВАР є додатковим правом і не виключає, не обмежує і не призупиняє прав СПОЖИВАЧА щодо відповідальності ПРОДАВЦЯ відповідно до положень про гарантійні зобов'язання щодо недоліків проданої речі (ст. 577 Цивільного кодексу).
  • ПРОДАВЕЦЬ звільняється від гарантійної відповідальності, якщо ПОКУПЕЦЬ знав про дефект під час укладення договору.
  • У разі виявлення дефекту або недоліку доставленого ТОВАРУ або його розбіжності з договором, СПОЖИВАЧ має право пред'явити рекламацію.
  • Для пред'явлення рекламації рекомендуємо, щоб СПОЖИВАЧ заповнив рекламаційний формуляр або в іншій формі описав підстави рекламації та вимоги щодо усунення недоліків і надіслав його в електронному вигляді (електронною поштою) або поштою на адресу ПРОДАВЦЯ. Заява може бути зроблена також по телефону або усно.
  • У випадку дефектного ТОВАРУ - якщо це можливо і доречно за погодженням з ПРОДАВЦЕМ - СПОЖИВАЧ, який користується гарантійними правами, зобов'язаний доставити річ за свій рахунок, після чого він отримає відшкодування за транспортні послуги від ПРОДАВЦЯ, в місце, вказане в договорі купівлі-продажу, або, якщо таке місце не вказане в договорі, в місце, де річ була передана СПОЖИВАЧЕВІ. Якщо через тип товару або спосіб його транспортування доставка товару через ПОКУПЦЯ буде надмірно ускладнена, ПОКУПЕЦЬ зобов'язаний надати товар ПРОДАВЦЮ в місці, де він знаходиться.
  • Якщо продана річ має дефект, ПОКУПЕЦЬ може подати заяву з вимогою зниження ціни або відмовитися від договору, якщо ПРОДАВЕЦЬ негайно і без надмірних незручностей для ПОКУПЦЯ не замінить дефектну річ на бездефектну або не усуне дефект. Це правило не застосовується, якщо товар вже був замінений або відремонтований ПРОДАВЦЕМ або ПРОДАВЕЦЬ не виконав свій обов'язок замінити товар на товар без недоліків або усунути дефект.
  • Рекламація не поширюється на механічні пошкодження, що виникли під час використання, якщо вони не є наслідком дефекту товару.
  • Не підлягає відшкодуванню зношення внаслідок нормального використання та пошкодження, спричинені неправильним або недостатнім доглядом. Крім того, будь-яка зміна способу використання товару призводить до втрати гарантійних прав.
  • Якщо ПОКУПЕЦЬ є СПОЖИВАЧЕМ, ПОКУПЕЦЬ може замість запропонованого продавцем усунення недоліків вимагати заміни товару на товар без недоліків або замість заміни товару вимагати усунення недоліків, якщо тільки виправлення недоліків у спосіб, обраний ПОКУПЦЕМ, не є неможливим або не вимагатиме надмірних витрат порівняно із способом, запропонованим продавцем. При оцінці надмірності витрат беруться до уваги вартість бездефектної речі, характер і суттєвість виявленого дефекту, а також незручності, які спричинили б покупцеві інші способи усунення дефекту.
  • Зменшення ціни здійснюється у такій пропорції до встановленої в договорі ціни, в якій вартість речі з дефектом становить відношення вартості речі з дефектом до вартості речі без дефекту.
  • ПОКУПЕЦЬ не може відмовитися від договору, якщо дефект є несуттєвим.
  • ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний розглянути претензію без зволікання. Не пізніше, ніж протягом 14 календарних днів з дня отримання рекламації на складі у Польщі і протягом цього терміну письмово або в електронному вигляді інформує СПОЖИВАЧА про стан розгляду рекламації. Якщо рекламація залишається без відповіді протягом цього терміну, рекламація вважається прийнятою.
  • Після прийняття рекламації ПРОДАВЕЦЬ відшкодовує ПОКУПЦЕВІ витрати, пов'язані з рекламацією і понесені ПОКУПЦЕМ. ПРОДАВЕЦЬ перераховує суму, належну СПОЖИВАЧЕВІ, на банківський рахунок або поштовим переказом.
  • Якщо визнання рекламації пов'язане з ремонтом або заміною товару, ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний відправити товар назад СПОЖИВАЧЕВІ за власний рахунок.

J. Електронні послуги та технічні умови користування сайтом.

  • ПРОДАВЕЦЬ - з метою забезпечення можливості укладення договору на відстані надає послуги за допомогою веб-сайту у вигляді інтернет-магазину:
                        • створення та адміністрування облікового запису КЛІЄНТА в Інтернет-магазині
                        • обслуговування форми замовлення товару в Інтернет-магазині;
                        • за згодою КЛІЄНТА - надсилання комерційної інформації, акційних пропозицій тощо у вигляді послуги "newsletter".
  • Надання електронних послуг у вищезазначеному обсязі є безкоштовним.
  • Договір про надання електронних послуг, що полягає у веденні та адмініструванні Облікового запису КЛІЄНТА на ВЕБ-САЙТІ, укладається на невизначений строк. Моментом укладення вважається завершення процесу реєстрації КЛІЄНТА на ВЕБ-САЙТІ.
  • Договір про надання електронних послуг, що полягає в наданні можливості ПОКУПЦЕВІ оформити Замовлення в Інтернет-магазині шляхом заповнення форми Замовлення, укладається на певний строк - на період заповнення та обробки Замовлення і припиняється в момент оформлення та прийняття Замовлення.
  • Послуга "newsletter" укладається на невизначений термін. Договір укладається в момент надання ЗАМОВНИКОМ згоди на відправку повідомлень на електронну адресу ЗАМОВНИКА, вказану при реєстрації.
  • СПОЖИВАЧ може відмовитися від договору про надання послуги без пояснення причин протягом 14 днів з моменту укладення договору - за винятком випадків, коли надання послуги розпочалось до закінчення цього терміну за згодою СПОЖИВАЧА - шляхом подання продавцю заяви про відмову від договору:

                    • за допомогою електронного зразка заяви про відмову, завантаженого звідси, роздрукованого та заповненого;
                    • шляхом подання заяви на веб-сайті;
                    • електронною поштою або письмово на юридичну адресу ПРОДАВЦЯ (ПОСТАЧАЛЬНИКА ПОСЛУГИ).

  • У випадку послуги, укладеної на невизначений термін, обидві сторони мають право розірвати договір:

                    • СПОЖИВАЧ може розірвати договір про надання послуг за допомогою електронних комунікаторів у будь-який час, подавши відповідну заяву в електронному або письмовому вигляді на адресу ПРОДАВЦЯ. ПРОДАВЕЦЬ негайно підтвердить отримання заяви. ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний протягом 7 днів з моменту отримання повідомлення про розірвання договору видалити записи про захист даних, що стосуються послуги, і припинити надання послуги.

                    • ПРОДАВЕЦЬ може розірвати договір про надання послуг за допомогою електронних комунікаторів, якщо СПОЖИВАЧ об'єктивно і протиправно грубо порушує Умови - з 30-денним терміном розірвання умови, починаючи з дня отримання повідомлення. Якщо обидві сторони договору є підприємцями, ПРОДАВЕЦЬ може в такій ситуації розірвати договір про надання Електронних послуг з негайним набуттям чинності.

                    • ПРОДАВЕЦЬ і ПОКУПЕЦЬ можуть розірвати договір про надання Електронних послуг в будь-який час за взаємною згодою сторін.

  • Рекламації розглядаються безпосередньо, але не пізніше, ніж протягом 14 днів. Відсутність відповіді на рекламацію протягом цього періоду означає, що рекламація вважається визнаною.
  • Для співпраці з ІТ-системою ПОСТАЧАЛЬНИКА з боку ПОКУПЦЯ необхідно мати доступ до комп'ютера або іншого пристрою, що дозволяє здійснювати зв'язок з веб-сайтом МАГАЗИНУ через мережу Інтернет. У випадку комп'ютера - система повинна бути оснащена веб-браузером (наприклад: Mozilla Firefox версії 11.0 або вище, Internet Explorer версії 7.0 або вище або інші з аналогічними параметрами). Рекомендована роздільна здатність монітора - не менше 1024x768. Мобільні пристрої повинні бути обладнані програмним забезпеченням, наданим виробником пристрою, що дозволяє виконувати операції, еквівалентні вищезгаданим комп'ютерним браузерам. Крім того, необхідно мати активний обліковий запис електронної пошти. Для того, щоб повною мірою скористатися всіма можливостями Інтернет-магазину, необхідно увімкнути JavaScript і файли cookie. Використання скриптів і файлів cookie описано в ПОЛІТИЦІ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ, яку можна знайти в закладці на ВЕБ-САЙТІ.