У зв'язку з блокуванням кордонів на території Польщі, ми не можемо гарантувати точний час доставки посилок. Просимо вибачення за незручності
 

Гарантія

I.Відповідальність за гарантією та гарантійні зобов'язання при купівлі-продажу за участю СПОЖИВАЧА.

1. ПРОДАВЕЦЬ несе перед СПОЖИВАЧЕМ гарантійну відповідальність, якщо продана річ має фізичний або юридичний дефект, протягом 2 років з моменту придбання речі. Фізичний дефект полягає у виявленій невідповідності проданої речі до встановлених у цьому договорі параметрів.


2. ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний доставити ТОВАР, який є предметом договору, без недоліків.

3. ПРОДАВЕЦЬ повідомляє, що у випадку ТОВАРУ, на яку також поширюється гарантія, права покупця та обов’язки гаранта в цьому відношенні визначені та повинні виконуватися відповідно до умов, викладених у ГАРАНТІЙНІЙ КНИЖЦІ. ГАРАНТІЯ, надана на проданий ТОВАР, є додатковим правом і не виключає, не обмежує і не призупиняє права СПОЖИВАЧА за відповідальністю Продавця згідно з положеннями про гарантію за недоліки проданого товару (ст. 577 ЦК).

4. ПРОДАВЕЦЬ звільняється від відповідальності за гарантією, якщо ПОКУПЕЦЬ знав про дефект під час укладення договору.

5. У разі дефекту або невідповідності отриманого ТОВАРУ згідно з умовою, КОРИСТУВАЧ має право скласти рекламацію.

6. Для подання рекламації ми рекомендуємо, щоб користувач заповнив рекламаційний протокол:

Рекламаційний протокол

або в іншій формі описати підстави для пред'явлення рекламації та вимоги щодо усунення недоліків і надіслати протокол разом з товаром, що є предметом рекламації, на кореспондентську адресу ПРОДАВЦЯ.

Butyjana sp. z o.o.
Zarzecze 65
36-041 Boguchwała|
tel: +48792666598
magazyn@butyjana.com.ua
 
 

 

або ж на адресу перевізника (на одну з поданих нижче адрес):

Нова пошта:
отримувач – Маріянчук Юрій Павлович СП Росан (Повернення Butyjana)
Відділення Нова Пошта №3
вул. Угорська 22 м. Львів, тел. +380504301430

Укрпошта:
м. Львів, вул. Словацького 1 а/с 79
79000, (Повернення Butyjana) +380676702303

Meest ПОШТА:
отримувач – Маріянчук Юрій Павлович
Росан Глобал (Повернення Butyjana) 79035,
м. Львів, вул. Зелена 147
тел. +380676702303.
Для відправки через Meest ПОШТА виберіть послугу до Складу.

 

7. ПРОДАВEЦЬ не приймає жодних посилок, надісланих від КЛІЄНТА за рахунок ПРОДАВЦЯ (за отриманням/накладним платежем/СОД).

8. Якщо КЛІЄНТ отримав товар з дефектом, замість запропонованого ПРОДАВЦЕМ усунення дефекту, може вимагати заміну товару, хіба що приведення речей згідно договору у спосіб, обраний покупцем, неможливе або вимагає надмірних витрат в порівнянні з методом, запропонованим ПРОДАВЦЕМ.

9. Якщо ремонт або заміна продукту неможлива, СПОЖИВАЧ може вимагати зниження ціни на дефектний товар або відшкодування.

10. СПОЖИВАЧ не може відмовитися від умов договору купівлі-продажу, якщо дефект є несуттєвим.

11. ПРОДАВЕЦЬ розгляне рекламацію без зайвої затримки. Не пізніше, ніж протягом 14 календарних днів з дати її отримання на складі в Польщі, він поінформує СПОЖИВАЧА у письмовій формі або електронній формі про стан розгляду рекламації. Якщо рекламація залишається без відповіді протягом цього терміну, рекламація вважається визнаною.

12. Після визнання рекламації ПРОДАВЕЦЬ компенсує СПОЖИВАЧЕВІ транспортні витрати, пов'язані з рекламацією і понесені СПОЖИВАЧЕМ. ПРОДАВЕЦЬ перераховує належну суму СПОЖИВАЧЕВІ, на банківський рахунок або поштовим переказом, ремонт взуття або його заміна на нове також є обґрунтованою формою визнання рекламації.

13. Якщо підтвердження рекламації пов'язане з ремонтом чи обміном товару, ПРОДАВЕЦЬ відправить продукт споживачеві за свій рахунок.

14. Механічні пошкодження - завдані під час використання, які не пов'язані з дефектом виробу, не підлягають рекламації. Гарантія також не поширюється на зношення в результаті звичайного використання, а також на пошкодження, спричинені неправильним або недостатнім/неправильним доглядом за виробом. Зміна цільового призначення товару також призводить до втрати гарантійних прав.

15. Положення, що стосуються принципів гарантії на дефекти та гарантії якості в договорах з підприємцями, прийняті безпосередньо в положеннях Цивільного кодексу, ст.ст. 556-581.

16. У випадку, якщо споживач не забере взуття або поверне пакет зі скаргою, магазин зберігатиме розрекламоване взуття протягом 90 днів від дати розгляду скарги. Після закінчення цього терміну ми почнемо стягувати плату за зберігання в розмірі 10 злотих на день. Якщо вартість нарахованої плати за зберігання перевищує вартість розрекламованого взуття відповідно до ціни покупки - взуття буде знищено. Споживач не матиме права на жодні претензії з цього приводу.